ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

رفت و آمد...

سال هاست که معنای این را نفهمیدم... 

رفت و آمد یا آمد و رفت... 

آدم ها می روند که برگردند یا می آیند که بروند...؟! 

 

%28motahareklove52%29.gif

احتمالا دچار تو شدم!!!!!

اگر اشتباه نکنم, خودم را جایی حوالی خنده های زبر و زمختت جا گذاشتم! 

آری!! 

احتمالا دچار تو شدم!!!!! 

 

مرا به تو نرساند؟!

انیشتین میگوید: منطق تو را از نقطه الف به نقطه ب میرساند. 

تجسم تو را به هر جایی می رساند. 

پس چرا این همه اشتیاق و تجسم شبانه روزی, مرا به تو نرساند؟!!!! 

 

گمشده!

گمشده ی انسان خود اوست... 

و او, تا وقتی که خودش را پیدا نکرده باشد... 

خدا و آرامش را هم هرگز پیدا نخواهد کرد! 

 

http://up.delebarani.ir/up/delebaroni/Pictures/azar/27/delebarani.ir%20-%204.jpg

تو مرا نادیده بگیر...

تو مرا نادیده بگیر... 

و من بدنم روز به روز کبودتر می شود... 

از بس خودم را می زنم... 

به نفهمی... 

 

این حوالی...

۱۰۰۰سطر شعر, نذر باران کردم که مسیر علاقه ات از این حوالی عبور کند! 

... 

شعرها آمدند, باران1000 بار عبور کرد اما خبری از علاقه نم نم نیست که... 

نیست!!!!!!!!!!!!!!! 

 

مدرک موثق!

خیانت کرده بود و می گفت کو؟ 

نشانم بده؟! 

آخر مگر جای بوسه می ماند؟؟؟؟؟ 

 

b0u6zl3ipivlc6g2tsx.jpg

اگر...

به اندازه ی در بازکن نوشابه اگر می فهمیدی, دلم تا حالا باز شده بود! 

 

برادرم, نگاهت!!!!!!

این همه گفتید: خواهرم, حجابت... 

یک بار هم بگویید : برادرم, نگاهت...!!!!!  

 

کوتاه نیا!!!!

کوتاه که بیایی از رویت می پرند...