ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

آرزو................

آنقدر خیال بافتم که تمام کلاف های فکرم شدند یک لباس آرزو! 

کاش اندازه ام باشد... 

 

جا مانده ام...

در نگاهت جا مانده ام... 

چشم هایت را آسوده ببند... 

من خیال رفتن ندارم! 

 

دردم!

همه دردم این بود... 

عشقش بودم, هنگامی که عشقش نبود...! 

 

پانتومیم!

این روزها زندگی ما مثل پانتومیم شده... 

حرف دلت را به زبان بیاوری باختی... 

 

سک سک!!!

آخر بازی است! 

سک سک!! 

پیدایش کردم... 

در آغوش اوست... 

 

گله نمی کنم!

خدایا... 

گله نمی کنم؛ 

ولی, کمی آرام تر امتحانم کن! 

خسته ام... 

 

ترک کردن!!!

حس آن سیگار بدبختی را دارم که همه جا حرف از ترک کردنش است!!! 

 

بوی بی کسی... نه بوی هر کسی!

آغوش کسی را دوست بدار که بوی بی کسی بدهد... 

نه بوی هر کسی... 

 

تف به خیابان!

تف به خیابان! 

که فروختن مواد در آن آزاد... 

اما گرفتن دست کسی که دوستش داری جرمه...! 

 

به دنبال تو...

می خواهم آنقدر از دوست داشتنت بنویسم تا تمام مردم زمین به دنبال تو... 

تاریخ را تا پایان دنیا ورق بزنند...! 

  

بـا جنگل ، دریا و کوه , میتوان بهتریـن لحظات دو نفـره را ساخت ,
اما برای یک تنها , فقط گم شدن و غرق شدن و سقوط …