ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

تو را هم...

راستی! 

لهجه خوش طعم پاییز به گوش می رسد! 

باران را دوست دارم... 

خیس شدن در باران را دوست دارم... 

قدم زدن در روزگار خوش رنگ پاییز را دوست دارم.... 

تو را هم.............. 

  

 

سراغی از تو..............

آنقدر نفس می کشم تا تمام شود همه نفس هایی که هی سراغ تو را می گیرند...! 

 

 

عطر جای خالی تو...

عطرهای خوب... 

شیشه ی خالیشان هم بعد از سال ها بوی خوب می دهند... 

درست مثل جای خالی تو...!!! 

 

 

تو...قد خم نمی کنی!

گاهی فکر می کنم کار تو سخت تر از من است! 

من یک دنیا دوستت دارم و تو زیر بار این همه عشق قد خم نمی کنی...!!! 

 

 

وزن آه............

کاش کسی می فهمید هنگام دلتنگی... 

وزن یک آه چقدر سنگین است...!!! 

 

 

هیچ نشانی...!

روزی به رویایت که هنوز با من است حسادت خواهی کرد... 

روزی که دیگر هیچ نشانی از من نخواهی داشت...!!! 

 

 

عرق ریختن متفاوت!

سلامتی پسری که واسه دوست دخترش عرق می ریزه... 

ولی نمی دونه دوست دخترش زیر یکی دیگه عرق می کنه...! 

 

 

گناهم گردن او...

به تاوان دل شکسته ام دل هزاران نفر را خواهم شکست... 

گناهش گردن کسی که دلم را شکست...!!! 

 

 

بی خیال!

هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است... 

که تو در خیال خودم... 

بی خیالم نشده ای...!!! 

 

 

 

بهانه...

این تب و لرزها همه اش بهانه است! 

تا شاید لحظه ای دستت را بر پیشانی ام بگذاری و حس کنم که مالک تمام دنیا هستم!