ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

بهترین عیدی را از تو می خواهم!

بهترین عیدی را از تو می خواهم! 

خودت را... 

 

از دل برود هر آن که از دیده برفت...

از دل برود هر آن که از دیده برفت. 

کنایه بود یا نه, نمی دانم اما حرفش را زد! 

بی آن که بداند مته ی حرف هایش قلبم را سوراخ می کند... 

 

 

روزگار!

من غم بسیار دارم... 

روزگار! 

تو دیگر برایم لقمه نگیر...!!! 

 

از چه می ترسی؟

سرت را به گوش من بگذار و آرام بگو دوستت دارم... 

از چه می ترسی؟ 

فردا دوباره می توانی انکار کنی... 

 

من رفتنی نبودم!

من رفتنی نبودم! 

تو بند کفش هایم را محکم کردی... 

 

860e643bacda4e9c40bc6740d6618a90-425

جریان چیست؟

جریان چیست؟ 

چرا هیچ گاه پیدا نمی شود؛ 

جسد آنانی که ادعا می کنند بدون ما می میرند!!! 

 

 

چیزی شبیه معجزه...

چیزی شبیه معجزه است! 

وقتی هر شب به خیر بگذرد بی آن که به تو بگوید شب به خیر! 

 

ماندن که هیچ...

ماندن که هیچ... 

رفتن هم لیاقت می خواهد... 

پشت بعضی ها باید به جای آب تف انداخت! 

 

امروز کمتر دوستت دارم!!

مانده بودم بگویمت یا نه؟! 

آخر می دانی خبر بدی است که امروز کمتر دوستت دارم! 

کمتر از فردا!! 

 

می خواهی آدمم کنی؟؟؟

لب هایت طعم سیب می دهند! 

می خواهی آدمم کنی؟ 

 

6.jpg