ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

می شنوی؟؟؟!

می شنوی؟ 

دیگر صدای نفسم نمی آید... 

به دار کشیده مرا بغض نبودنت... 

 

چــگــونــه بــه تــو فــکــر نــکــنم ...!

دلم شور می زند...

چه شوری می زند دلم... 

وقتی... 

در چشم دیگران انقدر شیرین می شوی! 

 

من در آرزوی یکی ام که نبود...!

نابودی من ام از آنجایی شروع شد که فهمیدم از میان این همه بود... 

من در آرزوی یکی ام که نبود...! 

 

نشانی ام را اشتباه رفته ای...

دو بار نشانی ام را اشتباه رفته ای... 

دوباره نشانه بگیر... 

 

Avazak.ir-Love (10581)

هوای آلوده شهر...

هوای آلوده شهر... 

نفس کش می طلبد...! 

 

15

دنیا فهمید...

دنیا فهمید چقدر حقیر است! 

وقتی گفتم یک تار موی تو را به او نمی دهم... 

 

سکوت می کنم...

سکوت می کنم... 

نه این که دردی نیست... 

گلویی نمانده برای فریاد... 

 

از گذشته نمی گذریم...!

از هرچه بگذریم... 

از گذشته نمی گذریم...! 

 

گفت: به حسابت می رسم...!

گفت : به حسابت می رسم... 

گفتم : حسابمان چقدر می شود...؟! 

 

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام!

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام! 

برای بابا لنگ درازی می نویسم که این روزها دیگر خودم هم نمی شناسمش...!!!