ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

منم!!!!!

نگاه کن, می بینی؟ 

این ویرانکده , آثار باستانی نیست؛ 

منم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

امنیت!

جای من نیستی که بدانی وقتی سر روی بازوان من می گذاری... 

این منم که احساس امنیت  می کنم  نه تو! 

 

break-up-quote-picture

برنگرد...

برو... 

برنگرد... 

نگاهت حرف دلت را به من رساند... 

 

best-romantic-picture-to-share-facebook

نفس هایم!!!

کسی چه می فهمد تکرار تو چقدر زندگی بخش است... 

درست مانند نفس هایم! 

 

Quotes on Love

نامردی است...

به خدا نامردی است... 

چند تا بغض و یک گلو؟! 

  

الو...؟!

تا حالا شده خیلی دلتنگ صدای یه نفر باشی اما... 

چون نمیتونی بهش زنگ بزنی... 

با یه شماره ناشناس باهاش تماس بگیری که... 

فقط الو گفتنش رو بشنوی؟؟؟ 

 

lonely girl

به سلامت نامردها...

به سلامتی نامردها... 

چون اگر نبودند نمی توانستیم مردها را تشخیص بدهیم! 

 

man-window-lonely-bw

همه بی تو زندگی می کنند!

میلیون ها و میلیاردها آدم توی این دنیا هستند... 

و همه شان می توانند بی تو زندگی کنند... 

آخر من بدبخت چرا نمی توانم؟!؟!؟!؟! 

 

دیدی؟؟؟

دیدی آخر منو لمس کردی؟ 

دیدی؟؟ 

ولی حیف که سنگ قبر من احساس نداره... 

 

درست به سلیقه خودت...

سخت نیست! 

نگران نباش!! 

فقط خودت را تکمیل کن... 

عشقت را خدا خودش می آورد... 

درست به سلیقه خودت...