ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

برگرد و همه را غاقلگیر کن!!!

برگرد و همه دنیا را غافلگیر کن... 

من با خدا هم شرط بسته ام... 

برگرد!!!!! 

 

چگونه گم شدی...؟!

چگونه او گم شد...؟! 

در شهری که تمام خیابان هایش را با هم قدم زدیم... 

 

غریبه!

نه تو رفتی نه من! 

تمام این تنهایی به خاطر آمدن یک غریبه بود... 

 

هی پسر!

هی پسر! 

من زنم!! 

اما زخمی که به دلم گذاشته ای خیلی عمیق تر از پک های مردانه ای است که تو هر روز به سیگارت می زنی!!! 

 

کوهی به نام تو!

شاید تو کوهی... 

وگرنه آدم که به آدم می رسد... 

 

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|

قرص خواب آور!

من از تو هیچ نمی خواهم؛ 

فقط به کسی که دوستش داری بگو حلالم کند که هنوز شب ها با یاد تو می خوابم!!! 

 

قطع رابطه!

اصلا بیا با هم رفت و آمد نکنیم... 

مثلا وقتی می آیی نرو! 

 

ایمان!

معجزه لبخندت کافی بود تا من... 

به تمام حرف هایت ایمان بیاورم!!! 

 

یادش بخیر...

حرفت که می شود با خنده می گویم یادش بخیر... 

فراموشش کردم! 

اما نمی دانند هنوز هم هر کس اشتباه تماس می گیرد, سست می شوم که نکند تو باشی؟؟؟؟؟ 

 

خیال خالی!

تمام شهر پر شده از نبودنت. 

بیزار شده ام از این همه بودنم. 

چه دنیای ضد و نقیضی داریم؛ 

بی خیال هم.