ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

نرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نرو! 
آن ها که رفته اند به دنبال راهی برای بازگشت می گردند!!! 
 

دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند!!!!

دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند... 
از من که چیزی می خواهند, جان تو را قسم می خورند... 
  
 
 

یادم آمد...

تمام صفحات فرهنگ لغتم را زیر و رو کردم معنی گذشت پیدا نشد! 

گمش کردم؟ 

نه!! 

یادم آمد... 

آخرین بار با خودت بردی!!! 

 

روایت رفتن تو...

روایت رفتن تو... 

روایت معتبری است! 

 

هات اسکین 

هات اسکین

دوباره به خانه بازگردی!!!

کاش هیچ وقت برف هایی که آن شب بارید اب نمی شدند! 

آن گاه می توانستی رد پاهایت را دنبال کنی و دوباره به خانه بازگردی!!! 

 

normal_عکس عاشقانه 35

خنده هایم!

خنده هایم شکلاتی شده اند! 

به همان اندازه خالص... 

به همان اندازه تلخ!!! 

  

 

نامه هایم...

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد! 

امشب تمامشان را بسوزان شاید, بتوانی تنهایی ات را ببینی!!! 

 

هنوز در عجبم...

از لحظه ای که رفته ای هنوز در عجبم که چطور تمام دنیای من را در چمدانت جای دادی و با خودت بردی؟!! 

 

بزرگ ترین راز مستجاب شدن دعا...

امشب بزرگترین راز مستجاب شدن دعا را با تو خواهم گفت... 

از خدا بخواه و باور کن که آن چه را که می خواستی همین لحظه داری! 

 

بی تو........

میتونی چشماتو برای یه دقیقه ببندی لطفا؟! 

متشکرم... 

دیدی چقدر تاریک شد؟؟؟!! 

این زندگی من بدون توست...!!!