ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

بی وفا!

بی وفا! 

این روزها نه مجالی برای دلتنگی دارم و نه حوصله ات را... 

ولی با این همه... 

گاه گاهی دلم هوای تو را می کند...! 

 

 

درختان را دلگیر کردی تو!

درختان را دلگیر کردی تو؛ 

با وجود این همه درخت چرا جان مرا قسم می خوری؟ 

 

سلام مرا به آن کس برسان که شب ها سرش روی قلب توست...

سلام مرا به آن کس برسان که شب ها سرش روی قلب توست... 

زیرا صدای گریه ها و ناله های مرا می شنود. 

قلبت را از او پس بگیر تا شنوایی اش را از دست نداده؛ 

من که لال نمی شوم... 

 

درد زندگی من این است!

درد زندگی من این است! 

یک نفر در زندگی من هست که نیست!! 

 

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|

برای خیانت هزار راه است...

برای خیانت هزار راه است... 

اما... 

هیچ کدام به اندازه ی تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست... 

 

چشمانت را نبند!!!

چشمانت را نبند! 

نگاهت را ندزد!! 

تو که می دانی آیه ی زندگی ام از گوشه چشم هایت تلاوت می شود... 

 

سوت پایان را بزن...

سوت پایان را بزن... 

من حریف هرزگی تو و احمق بودن خودم نمی شوم... 

 

من تو را می خواهم...

امشب دیوانگی ام بالا زده... 

نه سکوت نه موسیقی نه هیچ چیز دیگر این دیوانگی را تسکین نمی دهد! 

من تو را می خواهم... 

آرامم کن!!! 

 

نرو!

نرو! 

دردناک ترین التماس دنیاست... 

 

این پست را سکوت می کنم تو بنویس!

این پست را سکوت می کنم تو بنویس! 

تو بنویس... 

از دلتنگی هایت... 

از دردهایت... 

از حرف هایت... 

از هر چه دلت می گوید! 

بنویس برایم...