ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

بی حوصله ام!!

این روزها هیچ حوصله ام نیست! 

 

آنقــدر مــــرا سرد کـــرد ؛از خــــودش .. از عشـــق کــه حـــالا بــه جـــای دلبستن ،  یــــخ بستــه ام! آهــــای !!! روی احســاســم پــا نگذاریــد لیـــز می خوریــد…

می خواهد که بماند...

آدمی که بی صدا قهر می کند... 

می خواهد که بماند! 

که دوباره بخواهد... 

که دوباره خواسته شود... 

وگرنه که رفتن را بلد است... 

 

aloneloves.irعشق!! ،گریه !! ،،loveسایت عاشقانه،عاشق تنها،کلبه ی عشق،سایت عاشقانه،عاشق تنها،کلبه ی

نمی توانم!!

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای... 

از این آشفته ام که دیگر نمی توانم تو را باور کنم... 

 

عکس ،تصاویر رمانتیک ،تصاویر عاشقانه ،تصاویر فصلی،تصاویر

این روزها...

این روزها عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت می خواد بهشون بگی : من نگاه نمیکنم!  

بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی!!! 

 

عاشقانه،alone loves،انجمن عاشقی ،دل،قلب ،عاشق، تنها،جمله زیبا،سخن، بامعنا،سخن دل ،نیستی!!،سایت عاشقانه،عاشق تنها،عشق،نامه های عاشقانه،عاشقانه،نامه ،شعرهای عاشقانه،شعرهای ،متن های عاشقانه،متن هایعکس عاشقانه!!!،عاشقانه،عکس رمانتیک،تصاویر، رمانتیک،گالری، عکس،عکس رمانتیک،گالری عکس،تصاویر رمانتیک،والپیپر موبایل،والپیپرعاشقانه،نقاشی،عکسTچهره عاشقانه، !!عکس چهره

کتاب چند جلدی...

گاهی به آدم هایی می رسی که با آن ها نقطه سر خط معنایی ندارد! 

ناخودآگاه تمام دفتر هستی را پر می کنی از یادشان! 

 

فقط غروب جمعه نیست  که دلگیر است کافیست ”دلت” “گیر” باشد . . .

مرگ ماهی ها...

من از مرگ ماهی ها می ترسم و گرنه درد دل هایم را به دریا می گفتم...! 

 

یه وقت به سرت نزند!  که شعرهایم را بتکانی… چرا که رسوا خواهم شــــــــــــد…! و همه خواهند دید!! لحظه لحظه تــــــو را در میان واژه هایم!!!…

به بیگانگان نگو!

قصه ی عشقت را به بیگانگان نگو! 

چرا که این کلاغ های غریب بر کلاه حصیری مترسک نیز آشیانه می سازند... 

 

درد دارد وقتی ...من عاشقانه هایم را می نویسم ... دیگران یادِ عشقشان می افتند... اما تو بی خیالی!!!

از معبر فریادها و حماسه ها...

بیشترین عشق جهان را برایت می آورم! 

از معبر فریادها و حماسه ها... 

چرا که هیچ چیز در کنار من از تو عظیم تر نبوده است... 

                                                                  احمد شاملو 

 

همه مرا به خنده های با صدا می شناسن این بالش بیچاره ام اما… به گریه های بی صدا…

عشقم!

چه خیانت قشنگی... 

تهیه کننده : دوستم... 

کارگردان : عشقم! 

 

تـــو که، می خندی ،گوشه های، لبت ،به بهشت، می رساند ،مرا، و، ترانه، قلبت، دنیا را، به لبخندی، آغشته می کند، که یک، لحظه ،به دنیا ،می آید…

پر پرواز...

تقصیر فاصله نیست! 

هیچ پروازی مرا به تو نمی رساند... 

وقتی که تو در کار گم کردن خود باشی...!!!    

 

 

 

 

فراموش ، کردنت برایم ،  مثل آب خوردن ،  بود از همان ،  آبهایی ،  که می پرد توی  ، گلو و سالها  ، سرفه می کنم… ،