ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver
ناجی زندگی؛ارمند

ناجی زندگی؛ارمند

Armand the life saver

سرگرم!

سرم را شاید گرم کنند دیگران! 

اما وقتی تو نیستی هیچ کس دلم را گرم نمی کند...!!!  

 

 

 

آدم ها!

دیشب خدا را دیدم می گریست؛من هم گریستم! 

هر دو یک درد داشتیم... 

آدم ها!!! 

 

 

نیستی........

چه فرقی دارد شهر ما خانه ما باشد یا نه؟ 

وقتی تو نه در شهر ما هستی ونه در خانه!!! 

 

 

 

نوشتن!

دیگر نمی نویسمت... 

هر کس به چشم هایت نگاه کند! 

تو را می خواند..... 

 

 

دو راهی!

همین مسیر را مستقیم بروی به دو راهی می رسی! 

یک راه به من ختم می شود... 

آن دیگری به ختم من!!! 

 

 

 

پدر...

برای دلم گاهی پدر می شوم! 

خشمگین می گویم : بس کن! 

تو دیگر بزرگ شدی..... 

 

ساعت!

ساعت چیست؟؟؟ 

اختراع غریبی است که جای خالیت را به رخ دلتنگی هایم می کشد! 

 

رفتن.........!

هر چیزی زمانی ارزشی دارد! 

نفسمم که باشی... 

دیر برسی من رفته ام!!! 

 

لبخند...

لبخندش را تقسیم کرد... 

خنده اش به من رسید! 

لب هایش به دیگری................. 

 

باد..............

در باز و بسته شد! 

حتما باز باد شوخیش گرفته.... 

ادای آمدنت را در می آورد!!!